Home » Education » ျမန္မာနုိင္ငံ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးစနစ္သည္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ ေပၚ မွီခိုသည့္ စနစ္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းလာေန

ျမန္မာနုိင္ငံ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးစနစ္သည္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ ေပၚ မွီခိုသည့္ စနစ္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းလာေန

ျမန္မာနုိင္ငံ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးစနစ္သည္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ ေပၚ မွီခိုသည့္ စနစ္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းလာေန

Main Education Category for Entrepreneur SME
Posted on June 8, 2018Edit “ျမန္မာနုိင္ငံ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးစနစ္သည္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ ေပၚ မွီခိုသည့္ စနစ္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းလာေန”
ျမန္မာနုိင္ငံ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးစနစ္သည္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ ေပၚ မွီခိုသည့္ စနစ္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းလာေန

လင္းသူ

ရန္ကုန္ ဇြန္ ၈

ျမန္မာနိုင္ငံ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးစနစ္သည္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္သို့ ဦးတည္သြားေနျပီး ေနာက္ အနာဂတ္တြင္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ ေပၚ မွီခိုသည့္ စနစ္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းလာေနေျကာင္း Sales & Marketing Career Conference 2018 ေဆြးေႏြးပြဲမွ သိရသည္။

” ဒီဂ်စ္တယ္မာကတ္တင္းက ျမန္မာနိုင္ငံမွာ အားေကာင္းလာပါတယ္။ ေရွ့ဆက္ျပီးေတာ့လည္း ဒီဂ်စ္တယ္မာကတ္တင္းက အလားအလာေကာင္းေတြ ရွိပါတယ္။ ဒီဂ်စ္တယ္မာကတ္တင္းဆိုရင္ ျကိဳတင္ျပင္ဆင္ျပီး လုပ္ေဆာင္ရတာေတြလည္း ရိွပါတယ္။ အားလံုးက ဒီဂ်စ္တယ္မီဒီယာ ဖြ႔ံၿဖိဳးလာဖို့ လုပ္ေဆာင္ေနတာေတြလည္း ေတြ႔ရပါတယ္” ဟု Ooredoo ၏ Marketing နွင့္ Communication Director ျဖစ္သူ ေဒၚပြင့္ဦးေဆြ က ေျပာသည္။

အဆိုပါ ေဆြးေႏြးပြဲကို Sale & Marketing နယ္ပယ္တြင္းမွ က်ြမ္းက်င္သူမ်ား၏ သံုးသပ္ခ်က္ ၊ အျကံျပဳခ်က္မ်ားကို ေလ့လာခ်င္သူေတြအတြက္ ေလ့လာေဆြးေႏြးနိင္ေအာင္ ရည္ရြယ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး နိုင္ငံအတြင္းရွိ ထိပ္တန္းကုမၸဏီမ်ား၏ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္းမ်ားကို သိရွိေလ်ွာက္ထားနိုင္ေစရန္ ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ေျကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ Sale & Marketing က႑တြင္ က်ြမ္းက်င္သည့္ ျပည္တြင္းျပည္ပမွ ဝါရင့္ပုဂၢိဳလ္ျကီးမ်ား ၊ ထိပ္တန္းကုမၸဏီျကီးမ်ားမွ CEO မ်ားမွ ေဆြးေႏြးခဲ့ျကျပီး Sale & Marketing အတြက္ လိုအပ္သည့္ ဗဟုသုတ အမ်ိဳးမ်ိဳး ၊အနာဂတ္တြင္ လိုက္ပါလုပ္ေဆာင္ရမည့္ အခ်က္မ်ား နွင့္ အျခားသိသင့္သိထိုက္သည္မ်ားကုိ ေဆြးေႏြးခဲ့ေျကာင္း သိရသည္။