Home » Education » FUTURE LEADERS – အနာဂတ္ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္မ်ား

FUTURE LEADERS – အနာဂတ္ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္မ်ား

FUTURE LEADERS – အနာဂတ္ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္မ်ား

Main Education Category for Entrepreneur SME
Posted on June 8, 2018Edit “ျမန္မာနုိင္ငံ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးစနစ္သည္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ ေပၚ မွီခိုသည့္ စနစ္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းလာေန”
ျမန္မာနုိင္ငံ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးစနစ္သည္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ ေပၚ မွီခိုသည့္ စနစ္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းလာေန

လင္းသူ

ရန္ကုန္ ဇြန္ ၈

ျမန္မာနိုင္ငံ၏ ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရးစနစ္သည္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္သို့ ဦးတည္သြားေနျပီး ေနာက္ အနာဂတ္တြင္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္ ေပၚ မွီခိုသည့္ စနစ္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းလာေနေျကာင္း Sales & Marketing Career Conference 2018 ေဆြးေႏြးပြဲမွ သိရသည္။

” ဒီဂ်စ္တယ္မာကတ္တင္းက ျမန္မာနိုင္ငံမွာ အားေကာင္းလာပါတယ္။ ေရွ့ဆက္ျပီးေတာ့လည္း ဒီဂ်စ္တယ္မာကတ္တင္းက အလားအလာေကာင္းေတြ ရွိပါတယ္။ ဒီဂ်စ္တယ္မာကတ္တင္းဆိုရင္ ျကိဳတင္ျပင္ဆင္ျပီး လုပ္ေဆာင္ရတာေတြလည္း ရိွပါတယ္။ အားလံုးက ဒီဂ်စ္တယ္မီဒီယာ ဖြ႔ံၿဖိဳးလာဖို့ လုပ္ေဆာင္ေနတာေတြလည္း ေတြ႔ရပါတယ္” ဟု Ooredoo ၏ Marketing နွင့္ Communication Director ျဖစ္သူ ေဒၚပြင့္ဦးေဆြ က ေျပာသည္။

အဆိုပါ ေဆြးေႏြးပြဲကို Sale & Marketing နယ္ပယ္တြင္းမွ က်ြမ္းက်င္သူမ်ား၏ သံုးသပ္ခ်က္ ၊ အျကံျပဳခ်က္မ်ားကို ေလ့လာခ်င္သူေတြအတြက္ ေလ့လာေဆြးေႏြးနိင္ေအာင္ ရည္ရြယ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး နိုင္ငံအတြင္းရွိ ထိပ္တန္းကုမၸဏီမ်ား၏ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္းမ်ားကို သိရွိေလ်ွာက္ထားနိုင္ေစရန္ ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ေျကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ Sale & Marketing က႑တြင္ က်ြမ္းက်င္သည့္ ျပည္တြင္းျပည္ပမွ ဝါရင့္ပုဂၢိဳလ္ျကီးမ်ား ၊ ထိပ္တန္းကုမၸဏီျကီးမ်ားမွ CEO မ်ားမွ ေဆြးေႏြးခဲ့ျကျပီး Sale & Marketing အတြက္ လိုအပ္သည့္ ဗဟုသုတ အမ်ိဳးမ်ိဳး ၊အနာဂတ္တြင္ လိုက္ပါလုပ္ေဆာင္ရမည့္ အခ်က္မ်ား နွင့္ အျခားသိသင့္သိထိုက္သည္မ်ားကုိ ေဆြးေႏြးခဲ့ေျကာင္း သိရသည္။
Posted on June 2, 2018Edit “လုပ္ငန္းတိုးတက္ေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္ လူမႈကြန္ယက္မီဒီယာေတြရဲ႕ အေရးပါပံု…”
လုပ္ငန္းတိုးတက္ေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္ လူမႈကြန္ယက္မီဒီယာေတြရဲ႕ အေရးပါပံု…

>>Zawgyi Code<< ၂၁ ရာစုဟာ လ်င္ျမန္ ျမန္ဆန္လြန္းတဲ့ တိုးတက္ေျပာင္းလဲမႈေတြနဲ႔အတူ တစ္ႏွစ္ထက္ တစ္ႏွစ္ နည္းပညာ အသစ္အဆန္းေတြ ေပၚေပါက္လာဆဲပါပဲ။ အားလံုးထဲမွာမွ လက္ရွိ တစ္ကမာၻလံုးကို ခ်ဳပ္ကိုင္ထားႏိုင္တာကေတာ့ ဆိုရွယ္မီဒီယာလို႔ ေခၚတဲ့ လူမႈကြန္ယက္ေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံရဲ႕ အၾကီးအကဲကအစ ေအာက္ေျခလူတန္းစားအထိ လူတန္းစားေပါင္းစံု လူသန္းေပါင္းမ်ားစြာရဲ႕ ေန႔စဥ္ဘ၀မွာ ေနရာယူလာႏိုင္တဲ့အထိကို ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္။ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး၊ တိုင္းျပည္တိုးတက္ေရး အစရွိတဲ့ အခန္းက႑မွာလည္း လူမႈကြန္ယက္ေတြဟာ တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာကေန ပါ၀င္ပတ္သက္လို႔ေနပါျပီ။ အခုအခါမွာ ကိုယ့္ရဲ႕လုပ္ငန္းစီးပြား တိုးတက္ေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္ ဘယ္လို လူမႈကြန္ယက္ေတြမွာ ဘာေတြလုပ္သင့္လဲဆိုတာကို ဗဟုသုတအေနနဲ႔ ရွင္းျပေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ သံုးတတ္ရင္ ေဆး၊ မသံုးတတ္ရင္ ေဘးဆိုသလိုပဲ ကိုယ့္ရဲ႕ နည္းလမ္းသာ မွားယြင္းသြားခဲ့ရင္ ေအာင္ျမင္မႈကေန ျပိဳလဲမႈအထိ ျဖစ္သြားႏိုင္ေလာက္ေအာင္ကို လူမႈကြန္ယက္ေတြဟာ လူသားေတြရဲ႕ ဘ၀ကို ခ်ဳပ္ကိုင္ထားႏိုင္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ငန္းကို ေငြေၾကးအမ်ားအျပား အသံုးမျပဳပဲ လူေတြသိေအာင္ ဘယ္လိုေၾကျငာၾကမလဲ။ ကိုယ့္ရဲ႕ product ကို လူေတြ စိတ္၀င္စားေအာင္ ဘယ္လိုေၾကာ္ျငာေတြထည့္မလဲ အစရွိတဲ့ လုပ္ငန္းသံုးဗ်ဴဟာေတြကို လူမႈကြန္ယက္ေပၚမွာ ဘယ္လို အသံုးခ်ႏိုင္မလဲ ၾကည့္ၾကရေအာင္။ Facebook ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ လူ ၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္းထက္ မနည္း အသံုးျပဳလ်က္ရွိေနၾကျပီး လုပ္ငန္းစီးပြားေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္ အေရးပါဆံုး လူမႈကြန္ယက္ တစ္ခု ျဖစ္လို႔လာပါျပီ။ ကိုယ့္ brand ကို ထင္ဟပ္ေစမယ့္ page တစ္ခုကို ေထာင္ရင္း ကိုယ့္ရဲ႕ Product ကို ေကာင္းမြန္တဲ့ အေရးအသားေတြနဲ႔ ဖန္တီးထားတဲ့ content ေတြနဲ႔အတူ လူေတြဆီ ေရာက္ေအာင္ ေၾကျငာနိုင္ပါတယ္။ ေန႔စဥ္ ကိုယ့္ပစၥည္းကို အားေပး၀ယ္ယူအသံုးျပဳသူေတြနဲ႔ ထိေတြ႔ဆက္ဆံႏိုင္ျပီး ကိုယ့္ပစၥည္းကို လူအမ်ားအျပား သိလာေစေအာင္ စြဲေဆာင္ႏိုင္တာကေတာ့ Facebook ပါပဲ။ Instagram ႏိုင္ငံေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရဲ႕ ေအာင္ျမင္တဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြ၊ ေမာ္ဒယ္လ္ေတြ အသံုးမ်ားတဲ့ လူမႈကြန္ယက္တစ္ခုပါ။ ကိုယ့္ထုတ္ကုန္ရဲ႕ ေကာင္းေၾကာင္း၊ ကိုယ့္ brand ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈကို အထိေရာက္ဆံုး ျပသႏိုင္မယ့္ ဆိုရွယ္မီဒီယာဆိုလည္း မမွားပါဘူး။ အသံုးျပဳသူမ်ားလာသည္နဲ႔ အမွ် ျပည္တြင္းအျပင္ ျပည္ပအထိပါ ထိုးေဖာက္ႏိုင္တဲ့အထိ လူေတြရဲ႕ စိတ္အာရံုကို ဖမ္းစားႏိုင္ပါတယ္။ follower ေတြ မ်ားလာတာနဲ႔အမွ် ေၾကာ္ျငာ video ေတြဖန္တီးမယ္၊ ထိေရာက္မႈရွိတဲ့ ပံုေတြနဲ႔ content ေတြကို ျပဳလုပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ငန္းကို ေအာင္ျမင္ေအာင္ ေၾကာ္ျငာလို႔ ရပါတယ္။ Youtube Youtube ဆိုတာ ေန႔စဥ္ သန္းေပါင္းမ်ားစြာေသာ video ေတြကို ကမာၻအႏွံ႔က အခ်ိန္နဲ႔အမွ် တင္ေပးေနတယ္ဆိုတာ သိျပီးသား ျဖစ္မွာပါ။ ကိုယ့္ရဲ႕ brand ကို ေၾကျငာႏိုင္ဖို႔ video ေကာင္းေကာင္း ဖန္တီးတတ္ရံုနဲ႔ Youtube ဟာ သင့္ရဲ႕ လုပ္ငန္းကို လူေတြ သိေစဖို႔ ကူညီေပးႏိုင္ပါတယ္။ Twitter ျမန္မာႏုိင္ငံမွာေတာ့ အသံုးျပဳသူနည္းပါးေသးေပမယ့္ တစ္ကမာၻလံုးမွာေတာ့ ေန႔စဥ္ အသံုးျပဳသူ သန္းေပါင္းမ်ားစြာ ရွိေနပါတယ္။ ျပည္ပကို ထိုးေဖာက္ႏိုင္ဖို႔ဆိုရင္ေတာ့ Twitter က အခ်ိန္တိုအတြင္းမွာ သင့္ရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္ကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ေပးႏုိင္မွာ အေသအခ်ာပါပဲ။ >>Unicode<< ၂၁ ရာစုဟာ လငြျမွနျ မွနျဆနျလှနျးတဲ့ တိုးတကျပွောငျးလဲမှုတှနေဲ့အတူ တစျနှစျထကျ တစျနှစျ နညျးပညာ အသစျအဆနျးတှေ ပေါျပေါကျလာဆဲပါပဲ။ အားလုံးထဲမှာမှ လကျရှိ တစျကမ်ဘာလုံးကို ခြုပျကိုငျထားနိုငျတာကတော့ ဆိုရှယျမီဒီယာလို့ ခေါျတဲ့ လူမှုကှနျယကျတှပေဲ ဖွစျပါတယျ။ နိုငျငံတစျနိုငျငံရဲ့ အကွီးအကဲကအစ အောကျခွလေူတနျးစားအထိ လူတနျးစားပေါငျးစုံ လူသနျးပေါငျးမြားစှာရဲ့ နေ့စဉျဘဝမှာ နရောယူလာနိုငျတဲ့အထိကို အောငျမွငျခဲ့ပါတယျ။ လူမှုရေး၊ စီးပှားရေး၊ တိုငျးပွညျတိုးတကျရေး အစရှိတဲ့ အခနျးကဏ်ဍမှာလညျး လူမှုကှနျယကျတှဟော တစျထောငျ့တစျနရောကနေ ပါဝငျပတျသကျလို့နပေါပွီ။ အခုအခါမှာ ကိုယျ့ရဲ့လုပျငနျးစီးပှား တိုးတကျအောငျမွငျဖို့အတှကျ ဘယျလို လူမှုကှနျယကျတှမှော ဘာတှလေုပျသငျ့လဲဆိုတာကို ဗဟုသုတအနနေဲ့ ရှငျးပွပေးမှာဖွစျပါတယျ။ သုံးတတျရငျ ဆေး၊ မသုံးတတျရငျ ဘေးဆိုသလိုပဲ ကိုယျ့ရဲ့ နညျးလမျးသာ မှားယှငျးသှားခဲ့ရငျ အောငျမွငျမှုကနေ ပွိုလဲမှုအထိ ဖွစျသှားနိုငျလောကျအောငျကို လူမှုကှနျယကျတှဟော လူသားတှရေဲ့ ဘဝကို ခြုပျကိုငျထားနိုငျပွီ ဖွစျပါတယျ။ ကိုယျ့ရဲ့ လုပျငနျးကို ငှကွေေးအမြားအပွား အသုံးမပွုပဲ လူတှသေိအောငျ ဘယျလိုကွငွောကွမလဲ။ ကိုယျ့ရဲ့ product ကို လူတှေ စိတျဝငျစားအောငျ ဘယျလိုကွောျငွာတှထေညျ့မလဲ အစရှိတဲ့ လုပျငနျးသုံးဗြူဟာတှကေို လူမှုကှနျယကျပေါျမှာ ဘယျလို အသုံးခနြိုငျမလဲ ကွညျ့ကွရအောငျ။ Facebook မွနျမာနိုငျငံမှာ လူ ၉၀ ရာခိုငျနှုနျးထကျ မနညျး အသုံးပွုလကြျရှိနကွေပွီး လုပျငနျးစီးပှားအောငျမွငျဖို့အတှကျ အရေးပါဆုံး လူမှုကှနျယကျ တစျခု ဖွစျလို့လာပါပွီ။ ကိုယျ့ brand ကို ထငျဟပျစမေယျ့ page တစျခုကို ထောငျရငျး ကိုယျ့ရဲ့ Product ကို ကောငျးမှနျတဲ့ အရေးအသားတှနေဲ့ ဖနျတီးထားတဲ့ content တှနေဲ့အတူ လူတှဆေီ ရောကျအောငျ ကွငွောနိုငျပါတယျ။ နေ့စဉျ ကိုယျ့ပစ်စညျးကို အားပေးဝယျယူအသုံးပွုသူတှနေဲ့ ထိတှေ့ဆကျဆံနိုငျပွီး ကိုယျ့ပစ်စညျးကို လူအမြားအပွား သိလာစအေောငျ စှဲဆောငျနိုငျတာကတော့ Facebook ပါပဲ။ Instagram နိုငျငံတောျတောျမြားမြားရဲ့ အောငျမွငျတဲ့ အနုပညာရှငျတှေ၊ မောျဒယျလျတှေ အသုံးမြားတဲ့ လူမှုကှနျယကျတစျခုပါ။ ကိုယျ့ထုတျကုနျရဲ့ ကောငျးကွောငျး၊ ကိုယျ့ brand ရဲ့ အောငျမွငျမှုကို အထိရောကျဆုံး ပွသနိုငျမယျ့ ဆိုရှယျမီဒီယာဆိုလညျး မမှားပါဘူး။ အသုံးပွုသူမြားလာသညျနဲ့ အမြှ ပွညျတှငျးအပွငျ ပွညျပအထိပါ ထိုးဖောကျနိုငျတဲ့အထိ လူတှရေဲ့ စိတျအာရုံကို ဖမျးစားနိုငျပါတယျ။ follower တှေ မြားလာတာနဲ့အမြှ ကွောျငွာ video တှဖေနျတီးမယျ၊ ထိရောကျမှုရှိတဲ့ ပုံတှနေဲ့ content တှကေို ပွုလုပျမယျဆိုရငျတော့ ကိုယျ့ရဲ့ လုပျငနျးကို အောငျမွငျအောငျ ကွောျငွာလို့ ရပါတယျ။ Youtube Youtube ဆိုတာ နေ့စဉျ သနျးပေါငျးမြားစှာသော video တှကေို ကမ်ဘာအနှံ့က အခြိနျနဲ့အမြှ တငျပေးနတေယျဆိုတာ သိပွီးသား ဖွစျမှာပါ။ ကိုယျ့ရဲ့ brand ကို ကွငွောနိုငျဖို့ video ကောငျးကောငျး ဖနျတီးတတျရုံနဲ့ Youtube ဟာ သငျ့ရဲ့ လုပျငနျးကို လူတှေ သိစဖေို့ ကူညီပေးနိုငျပါတယျ။ Twitter မွနျမာနိုငျငံမှာတော့ အသုံးပွုသူနညျးပါးသေးပမေယျ့ တစျကမ်ဘာလုံးမှာတော့ နေ့စဉျ အသုံးပွုသူ သနျးပေါငျးမြားစှာ ရှိနပေါတယျ။ ပွညျပကို ထိုးဖောကျနိုငျဖို့ဆိုရငျတော့ Twitter က အခြိနျတိုအတှငျးမှာ သငျ့ရဲ့ ရညျမှနျးခကြျကို အကောငျအထညျဖောျပေးနိုငျမှာ အသအေခြာပါပဲ။ Posted on June 1, 2018Edit "Online မွတစ္ဆင့္ တကၠသိုလ္ဝင္စာေမးပြဲေအာင္စာရင္းအလြယ္တကူၾကည့္ရႈႏိုင္ရန္" Online မွတစ္ဆင့္ တကၠသိုလ္ဝင္စာေမးပြဲေအာင္စာရင္းအလြယ္တကူၾကည့္ရႈႏိုင္ရန္ <<< Zawgyi ျဖင့္ ဖတ္ရန္ >>>

၂၀၁၈ ခုႏွစ္ မတ္လက က်င္းပစစ္ေဆးခဲ့ေသာ တကၠသိုလ္ဝင္စာေမးပြဲေအာင္စာရင္းမ်ားကို ဇြန္လ(၂)ရက္၊ စေနေန႔ နံနက္ ၆နာရီအခ်ိန္တြင္ ထုတ္ျပန္ေၾကညာမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဆိုပါ ေအာင္စာရင္းမ်ားကို Online မွာလည္း ၾကည့္ရႈႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
တကၠသိုလ္ေအာင္စာရင္းမ်ားကို http://bit.ly/2stxDi3 မွာ ဝင္ေရာက္ၾကည့္ရႈႏိုင္ပါတယ္။ ပညာေရးဆိုင္ရာသတင္းမ်ားကို http://bit.ly/2JljIVF မွာ ဝင္ေရာက္ၾကည့္ရႈႏိုင္ပါတယ္။

<<< Unicode ဖြင့် ဖတ်ရန် >>>

၂၀၁၈ ခုနှစ် မတ်လက ကျင်းပစစ်ဆေးခဲ့သော တက္ကသိုလ်ဝင်စာမေးပွဲအောင်စာရင်းများကို ဇွန်လ(၂)ရက်၊ စနေနေ့ နံနက် ၆နာရီအချိန်တွင် ထုတ်ပြန်ကြေညာမှာဖြစ်ပါတယ်။ အဆိုပါ အောင်စာရင်းများကို Online မှာလည်း ကြည့်ရှုနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
တက္ကသိုလ်အောင်စာရင်းများကို http://bit.ly/2stxDi3 မှာ ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်။ ပညာရေးဆိုင်ရာသတင်းများကို http://bit.ly/2JljIVF မှာ ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်။

Source : MPT
Posted on February 2, 2018Edit “FUTURE LEADERS – အနာဂတ္ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္မ်ား”
FUTURE LEADERS – အနာဂတ္ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္မ်ား

ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းေၾကာင့္ ျမန္မာႏုိင္ငံၾကီးေျပာင္းလဲခဲ့တယ္၊ စကၤာပူမွာ လီကြမ္ယုေၾကာင့္ စကၤာပူႏုိင္ငံၾကီး ေျပာင္းလဲခဲ့တယ္။ လူေတြဖန္တီးထားတဲ့ ေငြ၊ အရာ၀တၱဳေတြကေတာ့ လူေတြရဲ႕ကန္႔သတ္ခ်က္ထဲမွာ ရွိေနၾကမွာပါ၊ ဒါေပမဲ့ ေခါင္းေဆာင္ေတြကေတာ့ အဲ့အရာေတြကုိ တုိးတက္လာေအာင္၊ ဆန္းသစ္လာေအာင္၊ ေရွ႕တန္းေရာက္လာေအာင္ ဖန္တီးပုံေဖာ္ႏုိင္သူေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။ ေခါင္းေဆာင္လုိ႔ဆုိလုိက္တာနဲ႔ ထုိသူဟာ VCM ဆုိတဲ့ အခ်က္ (၃-ခ်က္) အမ်ားနဲ႔မတူ သာလြန္စြာရွိေနတက္ပါတယ္။ V = Vision (အနာဂတ္ကုိ ၾကိဳတင္ေမွ်ာ္မွန္းသုံးသပ္ျခင္း) C = Commitment (ျဖစ္ရမယ္ဆုိတဲ့ သံဓိဌာန္ၾကီးမားျခင္း) M = Management (စနစ္တက် စီမံခန္႔ခြဲေဆာင္ရြက္ႏုိင္ျခင္း) စတဲ့ အေျခခံအခ်က္ (၃-ခ်က္) ကုိ ေပါင္းစပ္ၿပီး ေအာင္ျမင္ျခင္းကုိ ဦးေဆာင္ႏုိင္ျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။

LEADER (ေခါင္းေဆာင္) ဆုိတဲ့ အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆုိခ်က္မွာေတာ့ L = Loyalty (သစၥာတရား ၾကီးမားတယ္) E = Empathy (ကုိယ္ခ်င္းစာမႈ အျပည့္ရွိတယ္) A = Ability (လုပ္ေဆာင္ႏုိင္စြမ္း သာလြန္ရွိတယ္) D = Decisive (ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ခုိင္မာျပတ္သားတယ္) E = Enthusiastic (စိတ္အားထက္သန္မႈ အျပည့္ရွိတယ္) R = Realistic (အေျပာမဟုတ္ လက္ေတြ႔က်ေဆာင္ရြက္တယ္) (ရြက္ေလွတစ္စင္း ေရွ႕ေရာက္ဖုိ႔ရာ တုိက္ေနတဲ့ေလထက္စာလွ်င္ – မိမိမွာရွိတဲ့ ရြက္ကုိ ေလနဲ႔ အလုိက္သင့္ေျပာင္းလဲၿပီး ဦးတည္ေရွ႕ဆက္ျခင္းျဖစ္တယ္ဆုိတဲ့) သံဓိဌါန္နဲ႔ လုိခ်င္တဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္ကုိ ဖန္တီးဦးေဆာင္ႏုိင္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ “ေခါင္းေဆာင္မႈဆုိတာ တန္ဖိုးေတြကို လက္ေတြ႔ ေဆာင္ရြက္မႈ အျဖစ္ ေျပာင္းပစ္သူေတြ (Transform values into action)၊ အနာဂတ္ အျမင္ေတြကို လက္ေတြ႔ အစစ္အမွန္ ျဖစ္ေစသူေတြ (Visions into realities)၊ အခက္အခဲေတြကို ေက်ာ္ျဖတ္သူေတြ (Obstacles into innovations)၊ ကြဲျပားျခားနား၊ ျပန္႔က်ဲေနတာေတြကို တစ္စုတစ္စည္း ခိုင္မာေစသူ (Separateness into solidarity) ၊ ၿပီးေတာ့ စြန္႔စားမႈေတြကို ဆုလာဘ္အျဖစ္ လက္ခံတက္သူ (Risks into rewards) စတဲ့ လုိခ်င္တဲ့ ပန္းတုိင္ေတြကုိ လက္ေတြ႔ ဖန္တီးေန သူေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။

ေခါင္းေဆာင္ေတြရဲ႕ ခံယူခ်က္ကေတာ့ (ရြက္ေလွတစ္စင္း ေရွ႕ေရာက္ဖုိ႔ရာ တုိက္ေနတဲ့ေလထက္စာလွ်င္ – မိမိမွာရွိတဲ့ ရြက္ကုိ ေလနဲ႔ အလုိက္သင့္ေျပာင္းလဲၿပီး ဦးတည္ေရွ႕ဆက္ျခင္းျဖစ္တယ္ဆုိတဲ့) သံဓိဌါန္နဲ႔ လုိခ်င္တဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္ကုိ ဖန္တီးဦးေဆာင္ႏုိင္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ေခါင္းေဆာင္စိတ္ဆုိရာမွာေတာ့ တစ္ဦးတည္းလည္း အမ်ားရဲ႕အေရွ႕မွာ စိတ္ဓါတ္ခုိင္မာစြာ ရပ္တည္ႏုိင္ဖုိ႔လုိၿပီး၊ ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ပန္းတုိင္၊ ရည္ရြယ္ခ်က္ကုိ (ဌက္ေတြပ်ံသလုိ၊ ငါးေတြေရကူးသလုိ) အေရွ႕မွ လုိရာသုိ႔ဦးေဆာင္ေပးေနျခင္း ပါပဲ။ မိသားစုမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အဖြဲ႔အစည္းမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ျမိဳ႕ရြာမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ႏုိင္ငံမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေသခ်ာတာေတာ့ (ေခါင္းေဆာင္မႈ အရည္အခ်င္း) ေတြ ေကာင္းမြန္လာႏုိင္လွ်င္ မတူညီတဲ့ ဖြံ႔ျဖိဳးတုိးတက္မႈေတြကုိ ဖန္တီးေဖာ္ေဆာင္လာႏိုင္မွာအေသခ်ာျဖစ္လုိ႔ အနာဂတ္မ်ိဳးဆက္သစ္ေခါင္းေဆာင္မ်ားအတြက္ Sharing မွ်ေ၀ေရးသားနိဂုံးခ်ဳပ္လွ်က္ . . . . .